Astoņas lieliskas ūdens aktivitātes

Astoņas lieliskas ūdens aktivitātes

Ūdens vide ir ideāli piemērota fizisko aktivitāšu veikšanai, jo tā saudzē no kritienu un triecienu traumām, kas ir tik bīstamas locītavām un mugurai. Tāpat arī daudzi no ūdens aktivitāšu veidiem sadedzina kalorijas ātrāk nekā to sauszemes ekvivalenti. Atklājiet kopā ar mums astoņas labākās fiziskās aktivitātes ūdenī, kuras jūs varat sākt praktizēt jau tūlīt!

Aqua Gym

Šis ir ļoti slavens sporta veids, kas balstās uz vingrinājumu sēriju, kuru veic saskaņā ar mūzikas ritmu. Skolotājs un / vai instruktors var būt kopā ar jums ūdenī vai ārpus baseina, lai labāk varētu redzēt izmantotās kustības.

Aquabike (ūdens velotrenažieris)

Šis ir sports, kas tiek praktizēts, izmantojot iekštelpu velosipēdu (nopea pikavippi), kas atrodas ūdenī, bet piestiprināts pie ūdenstilpnes apakšas. Velosipēda izmantotājiem ir jāminas pēc mūzikas ritma un skolotāja norādījumiem. Apmācības tiek veiktas stāvot uz pedāļiem, sēdot uz velosipēda un ar rokām pieturoties pie rokturiem. Īpaši piemērots sievietēm , lai samazinātu celulītu, nogludinātu ādu.

Aquarunning (skriešana ūdenī)

Ūdens skriešana ir tradicionālās skriešanas zemūdens versija. To veic ar skrejceliņu un siksnu ar svariem. Šī disciplīna ir slavena ar ieguvumiem gan fiziskajā, gan morālajā veselībā. Šī sporta veida pozitīvais aspekts ir tāds, ka tam nav nepieciešamas peldēšanas prasmes.

Aquabody

Aquabody ir fitnesa klase, kas tiek notiek ūdens vidē. Lai gan tas izskatās līdzīgi kā Aquagym, Aquabody ir daudz dinamiskāks un seansi notiek ilgāk- vismaz 45 minūtes. Pie enerģiskas mūzikas ritma tiek veikti daudzi enerģiju patērējoši vingrinājumi.  Tas attīsta un trenē teju visas nozīmīgākās muskuļu grupas un uzlabo kā fizisko, tā garīgo pašsajūtu.

Aquapunching

Aquapunching ir bodycombat ūdens versija. Atrodoties ūdenī līdz gurnu līmenim, jāizmanto horeogrāfija, kas sastāv no spērieniem un sitieniem. Labākais sporta veids, ko apgūt, ja jūs kādreiz plānojat cīnīties pret haizivīm.

Baseina joga

Zināma arī kā Aqua-Yoga vai Aqua-Zen, tas ir jogas ūdens ekvivalents. Jogas skolotājs palīdz adaptēt dažas no pozīcijām. Daži no vingrinājumiem tiek veikti zem ūdens, izmantojot masku un snorkeli. Protams, vingrinājumi nekad netiek veikti apnojas stāvoklī, jo joga balstās galvenokārt uz diafragmas elpošanu, labvēlīgu atpūtu un jūsu veiklības palielināšanu.

Stand Up Paddle

Šis modernais sporta veids, Stand Up paddle (pazīstams arī kā SUP) ir mēģinājums stāvēt uz sērfa dēļa un speciāla aira izmantošana, lai pārvietotos tālāk. SUP ir reputācija, ka to ir viegli praktizēt, un tas ir vairāk iesācējiem draudzīgs nekā sērfošana, jo dēlis ir lielāks un tādējādi ļauj viegli saglabāt līdzsvaru. Protams, aira izmantošana arī palīdz līdzsvaram, padarot to par sportu, ko ikviens var izmēģināt un sākt baudīt jau no pirmās reizes.  Papildus fiziskajiem ieguviem, kā fleksibilitāte un stabilitāte, visu muskuļu grupu trenēšana, tas sniedz arī iespēju mazināt stresu un atpūsties pie dabas mierā un klusumā. Lieliska aktivitāte cilvēkiem ar muguras problēmām. Tāpat SUP atslābina savilktos plecu un kakla muskuļus un stimulē muguras asinsriti.

Burāšana

Vārds “burāšana” faktiski apvieno daudz dažādu veidu aktivitātes, kuras tiek praktizētas uz laivas, visbiežāk jūrā. Burinieks ir visizplatītākais un pieejamākais burāšanas transportlīdzeklis, bet, piemēram, arī katamarāns ir ļoti interesants praksē, lai gan to ir nedaudz sarežģītāk manevrēt un tādēļ tas ir piemērots vairāk pieredzējušiem pilotiem. Nozīmīga ir pareizā apģērba izvēle, lai justos silti, kā vilnas vai ūdensnecaurlaidīga jaka.

Vairāk informācija šeit: vippi ilman luottotietoja!